martes, 26 de marzo de 2013

PLAY. A Raíña da Noite. A frauta máxica. W.A. Mozart.


A Raíña da Noite, chea de ira, expresa a  súa decepción porque o  príncipe Tamino púxose do lado do gran sacerdote Sarastro (Señor da Luz). Traizoada e enfurecida obriga a Pamina, a súa filla, a asasinar a este último, ameazándoa con abandonala para sempre se non o fai. Fóra de si, dálle un coitelo e desaparece.


A vinganza do inferno ferve no meu corazón!
A morte e a desesperación...
a morte e a desesperación arden ao meu redor!

Se, pola túa man, Sarastro non sinte as dores da morte...
Sarastro non sinte as dores da morte
nunca máis serás a miña filla!
Nunca máis serás a miña filla!

Nunca máis serás a miña filla!
Nunca máis serás a miña filla!

Repudiada serás por toda a eternidade!
Abandonada serás por toda a eternidade!
Destruídos quedarán todos os lazos da natureza!
Repudiada!
Abandonada!
Destruídos quedarán todos os lazos da natureza!
Tódolos lazos!
Tódolos lazos da natureza!
Se Sarastro non expira pola túa man.

Escoitade, Deuses da vinganza!
Escoitade o xuramento dunha nai!



No hay comentarios:

Publicar un comentario