domingo, 16 de febrero de 2014

PLAY. Voi che sapete.  Las Bodas de Fígaro. W.A. Mozart.

Susana convence a Cherubino para que lle cante á condesa, da que está perdidamente namorado, a canción que lle escribiu.

Vós que sabedes
que cousa é o amor,
mulleres, decídeme
se eu o teño no corazón.
Aquilo que eu sinto
direivos,
é para min novo,
comprendelo non sei.
Sinto un afecto
cheo de desexo
que ora é pracer,
ora é martirio.
Xíome e despois sinto
a alma inflamar
e nun momento
vólvome xear.
Busco un ben
fóra de min,
non sei quen o ten,
non sei que é.
Suspiro e xemo
sen querer,
palpito e tremo
sen saber
non atopo a paz
nin de noite, nin de día
e sen embargo gústame
languidecer así.
Vós que sabedes
que cousa é o amor,
mulleres, decídeme
se eu o teño no corazón.






No hay comentarios:

Publicar un comentario